Uitdaging 1: Niet Controleerbare Vastgoed Advertentiekanalen
Een publicatie op immoweb en je website volstaat niet meer 2023. Je hebt geen controle door de afhankelijkheid van lead instroom door deze kanalen.
Oplossing: Een omni channel marketing funnel waar je de controle behoudt, door meerdere onafhankelijke advertentiekanalen te combineren voor ultieme zichtbaarheid. Advertentiekanalen zoals Facebook, Instagram, Google search, Youtube, Pinterest of het gebruik van je e-mail lijst. Je kan in een straal van 15 km rond het project geïnteresseerde kopers bereiken die hun naam en telefoonnummer achterlaten.
Qua offline kanalen is het gebruik van een flyer ook effectief, omdat iedereen zijn postbus moet leegmaken en deze bekijkt.
Door kanalen deze te combineren, word je frequenter gezien, waardoor de kans op verkoop verhoogt
Uitdaging 2: Onervaren Vastgoed Marketing Partner
Onervaren full service marketing agencies die niet meedenken met je resultaat. Deze bedrijven willen enkel ‘mooie dingen’ maken versus marketing funnels die resultaat opleveren.
Oplossing: Een gespecialiseerd vastgoed marketing agency die reeds 25+ vastgoedbedrijven heeft geholpen. Zij begrijpen de nuances van een vastgoedmakelaar of ontwikkelaar. Zij begrijpen dat marketing niets is zonder goede opvolging. Zij begrijpen dat je een budget hebt waarmee je moet werken. Zij begrijpen de belangrijke karakteristieken van uw vastgoedprojecten.
Uitdaging 3: Ad Hoc Leads Genereren VS een A-Z Projectontwikkeling Marketing & Sales Draaiboek
Je gebruikt hier en daar al lead generators, maar er is geen gestructureerd marketing & sales plan.
Oplossing: Je gaat met zelfvertrouwen naar de markt, door een tot A-Z projectontwikkeling marketing & sales draaiboek.
Uitdaging 4: ‘Spaghetti’ aan Vastgoed Marketing & Sales Software
Je gebruikt vele marketing en sales tools, maar deze zijn een nachtmerrie om allemaal aan elkaar te koppelen. Vanaf er één onderdeel uitvalt, stopt de instroom van leads.
Oplossing: Je gebruikt één tool waarin alle benodigde marketing & sales tool gebundeld zitten. Simpel. Zo verlaag je massaal de tijd besteed aan het opzetten van marketingcampagnes.
Uitdaging 5: Ongemotiveerde Vastgoedmakelaars
Makelaars die de motivatie laten hangen en het vastgoedproject op ‘snooze stand’ verkopen. ‘Wat er binnenkomt, komt binnen.’
Oplossing: Je neemt full ownership over je marketing en verkoop. Je maakt een plan en zorgt voor een top resultaat, zodat de ontwikkelaar opnieuw met je wilt samenwerken. Elke keer opnieuw. Dit geeft je competitief voordeel tegenover andere vastgoedkantoren.