Populier
Wim Beyaert
| Categorie: Vastgoedontwikkeling
Volledige uitverkoop nieuwbouwproject in 1,5 maanden (na 18 maanden geen verkoop)
Wim Beyaert is een West-Vlaamse totaalaannemer in nieuwbouw en renovatie.
Jaartal samenwerking
2023
Stad
Moorslede
Aantal enititeiten
4
230K
Aantal bereikte mensen
44
Aantal leads
9
Aantal geboekte afspraken
3
Aantal verkochte entiteiten

01

Situatie vóór de samenwerking

Deze vier woningen in vlaanderen stonden al meer dan een jaar te koop bij de grootste makelaar van België. Maar hun pogingen tot verkoop waren geen groot succes als je maar 1 verkoop kunt realiseren op een jaar. Dan zou ik me vragen stellen.

Nu de projectontwikkelaar heeft na een lange tijd wachten geld en tijd verloren dus besloot hij een externe firma gespecialiseerd in vastgoedmarketing te contacteren om hem zijn project te helpen uitverkopen 2 keer raden wie hij belde, Ledoux Media. Good Call. 😉

02

Plan van aanpak

Ons team sloeg de handen in elkaar en maakte een aangepaste marketing en sales plan voor het vastgoedproject. Het plan was om de onderstaande punten uit te voeren en consistent op te volgen.

Doelgerichte advertenties:

Bij doelgerichte advertenties in de vastgoedsector is de locatie cruciaal. Potentiële klanten zijn geïnteresseerd in de projectlocatie voordat ze verder gaan. Door te adverteren op basis van kopen of verhuren, kunnen we specifiek diegenen bereiken die een woning willen aanschaffen.

Super converterende landingspagina:

Onze advertenties leidden potentiële klanten naar de vastgoed landingspagina, waar ze informatie over het project vonden. Hoewel niet alle details beschikbaar waren, resulteerde dit in afspraken en vragen van geïnteresseerden, wat leidde tot nieuwe leads. Onze landingspagina bood in één oogopslag alle belangrijke informatie.

Een rondleiding video:

Voor het vastgoedproject hebben we een video gemaakt waarin de makelaar een rondleiding geeft door de woning. Dit biedt een visueel overzicht van het interieur, wat nuttig is om te bekijken voordat je een bezichtiging plant.

Twee kijkdagen:

Kijkdagen organiseren kan voordelig zijn bij de verkoop van je vastgoedproject. Je bent niet verplicht om te gaan, er is geen afspraak nodig en je kunt vertrekken wanneer je wilt. Dit biedt een drukvrije ervaring.

Brochure:

We hadden een aantrekkelijke brochure gemaakt voor het vastgoedproject, die beschikbaar was op de landingspagina. Zodat potentiële klanten deze konden downloaden, waardoor ze nieuwe leads werden in ons systeem.

Automations:

Door automatisering ontvingen zowel nieuwe als bestaande leads voortdurend informatie over de panden. Dit hield hen op de hoogte van het vastgoedproject en speelde in op hun customer journey, wat volledig automatisch gebeurde.

03

Resultaat na de samenwerking

De projectontwikkelaar nam na 5 weken campagne, contact met ons op en hij stuurde: “Kunnen jullie de advertenties stop zetten, want alle 4 woningen zijn uitverkocht😍” Daar zijn we uiteraard fier op. Zeker door het feit dat deze woningen al meer dan 18 maanden te koop stonden zonder resultaat.

✔️ 44 leads – 9 afspraken en 3 verkopen, met een kost per verkoop van 500 euro.

Deel deze case

andere cases

wens je meer informatie?

Contacteer ons

Telefoon: +32 460 23 44 00

E-mail: info@ledouxmedia.be

Vul hier uw gegevens en vraag in:

Vul hier uw gegevens in en boek uw afspraak: