20 Bezoekers en 3 verkopen op één weekend [case study]

Another one for the books… 🏆

Story time: Een projectontwikkelaar uit Temse bleef vertrouwen op de leads afkomstig van Immoweb en hun eigen website.

Maar helaas, die stroom van potentiële klanten begon al snel op te drogen, wat een uitdaging werd voor op lange termijn. Want laten we eerlijk zijn, geen nieuwe leads betekent minder kansen op verkochte nieuwbouwwoningen.

En raad eens? Ze hebben tot op heden voor dat specifieke vastgoedproject geen marketingstrategie toegepast. In deze moderne tijden is dat toch echt een gemiste kans om een frisse stroom van leads te creëren voor je bezoekdag.

Later kwam hij bij ons aankloppen met een vraag die ons aan het werk zette: ‘Wat is jullie visie hier op? Good knock. 😉

Wat was zijn doel? De verkoop van zijn 2 vastgoedprojecten in stroomversnelling te brengen.

Situatie tijdens samenwerking:

Na onze meeting om de mogelijkheden te bespreken, zijn we meteen aan de slag gegaan. We hebben een marketingplan opgesteld met de volgende elementen:

✅ uitnodigingen sturen naar de leadlijsten

✅ retargeting bij website bezoekers

✅ retargeting door gerichte advertenties uit te sturen naar bestaande leads

✅ landingspagina’s gemaakt voor elk vastgoedproject

✅ het shooten van een vastgoed video ↓

https://www.youtube.com/watch?v=q3LV1Q15nP4https://www.youtube.com/watch?v=Cowz7vSapcc&t=38s

Dit in combinatie met hun gedrevenheid om te verkopen en de bezoekdag kwam het tot een mooi resultaat.

Het resultaat op de bezoekdag?

20 Bezoekers aanwezig, wat resulteerde in 3 verkochte woningen. (in datzelfde weekend)

Maandag ontvingen we een telefoontje van de projectontwikkelaar. Vanwege het succesvolle weekend is er besloten een extra kijkdag te organiseren.

Dit succes brengt beide partijen grote voldoening.

Dit is het resultaat van doelgericht samenwerken en het implementeren van effectieve marketing- en salestools.

Deel deze post

Andere blogs