Wil je weten hoe we een project op 1,5 maand hebben uitverkocht? Case study:

40 Procent van alle vastgoedondernemingen hebben nog geen digitale strategie.

 

Is dit nog normaal in 2024?

Niet twijfelen, dit is niet oké! Heb je ooit gehoord van een vastgoedproject dat binnen de 1,5 maand alle woningen uitverkoopt door een gespecialiseerde marketing en sales funnel? Nee, wij ook niet.

Tot we het zelf deden! 🏆

Dus stel je maar eens goed voor dat jij als projectontwikkelaar geen marketingstrategie hebt, dan ga je op een dag verdrinken in een zee vol concurrenten die wel mee zijn met hun tijd!

 

Voor de samenwerking:

Deze vier woningen in vlaanderen stonden al meer dan een jaar te koop bij de grootste makelaar van België. Maar hun pogingen tot verkoop waren geen groot succes als je maar 1 verkoop kunt realiseren op een jaar. Dan zou ik me vragen stellen.

 

Nu de projectontwikkelaar heeft na een lange tijd wachten geld en tijd verloren dus besloot hij een externe firma gespecialiseerd in vastgoedmarketing te contacteren om hem zijn project te helpen uitverkopen 2 keer raden wie hij belde, Ledoux Media. Good Call. 😉

 

Tijdens de samenwerking:

Ons team sloeg de handen in elkaar en maakte een aangepaste marketing en sales plan voor het vastgoedproject. Het plan was om de onderstaande punten uit te voeren en consistent op te volgen.

 

Doelgerichte advertenties

Bij doelgerichte advertenties in de vastgoedsector is de locatie cruciaal. Potentiële klanten zijn geïnteresseerd in de projectlocatie voordat ze verder gaan. Door te adverteren op basis van kopen of verhuren, kunnen we specifiek diegenen bereiken die een woning willen aanschaffen.

 

Super converterende landingspagina

Onze advertenties leidden potentiële klanten naar de vastgoed landingspagina, waar ze informatie over het project vonden. Hoewel niet alle details beschikbaar waren, resulteerde dit in afspraken en vragen van geïnteresseerden, wat leidde tot nieuwe leads. Onze landingspagina bood in één oogopslag alle belangrijke informatie.

 

Foto

Een rondleiding video

Voor het vastgoedproject hebben we een video gemaakt waarin de makelaar een rondleiding geeft door de woning. Dit biedt een visueel overzicht van het interieur, wat nuttig is om te bekijken voordat je een bezichtiging plant.

 

 

Twee kijkdagen

Kijkdagen organiseren kan voordelig zijn bij de verkoop van je vastgoedproject. Je bent niet verplicht om te gaan, er is geen afspraak nodig en je kunt vertrekken wanneer je wilt. Dit biedt een drukvrije ervaring.

 

Brochure

We hadden een aantrekkelijke brochure gemaakt voor het vastgoedproject, die beschikbaar was op de landingspagina. Zodat potentiële klanten deze konden downloaden, waardoor ze nieuwe leads werden in ons systeem.

Foto

Automations

Door automatisering ontvingen zowel nieuwe als bestaande leads voortdurend informatie over de panden. Dit hield hen op de hoogte van het vastgoedproject en speelde in op hun customer journey, wat volledig automatisch gebeurde.

 

Na de samenwerking:

De projectontwikkelaar nam vorige week contact met ons op en hij stuurde “Kunnen jullie de advertenties stop zetten, want alle 4 woningen zijn uitverkocht😍”

✔️ 44 leads – 9 afspraken en 3 verkopen, met een kost per verkoop van 500 euro.

💥Blijf je nog steeds geloven dat het gras groener is zonder een marketing- en sales strategie?

 

Conclusie:

Dit beste mensen beschrijft de kracht van onze Ledoux® marketing & sales CRM voor vastgoedbedrijven.

Een systeem waarin alle marketing & sales tools naadloos in elkaar doorlopen, waarmee je duidelijke rendement rapportages kan maken, maar vooral een CRM dat makkelijk is om te gebruiken.

Als je een Belgische projectontwikkelaar bent: this is for you!

 

 

Wil je ook geholpen worden in de commercialisatie van jouw vastgoedproject?

 

>> Dan kan je met Ledoux Media, een A-Z partner in de commercialisatie van jouw vastgoedproject, een afspraak boeken: www.ledouxmedia.be/pieterdemalsche

Deel deze post

Andere blogs