Molendijkhof
GML Estate
Voorverkoop (op plan) gerealiseerd in 5 weken
GML ESTATE uit regio Gent, staat al 30 jaar voor kwalitatieve bouwprojecten. Hun realisaties combineren een positieve impact op mens en milieu met comfort en esthetiek. Van brownfield en reconversie tot nieuwbouw en beheer van residentiële en commerciële projecten.

Jaartal samenwerking

2023

Stad

Herzele

Aantal entiteiten

9
686K
Impressies
249
Leads
40
Geboekte afspraken
3
Verkopen na 5 weken

01

Situatie vóór de samenwerking

GML Estate was reeds klant bij Ledoux Media voor een commercieel nieuwbouwproject in Frankrijk. Door de resultaten behaald op die site, was het voor deze vastgoedontwikkelaar een logische stap om opnieuw aan tafel te zitten. Deze keer voor een kleiner, residentieel project in Herzele. Volledig op plan, kregen we de opdracht om dit nieuwbouwproject in de markt te zetten. Hun denkwijze? Van bij de start inzetten op volwassen marketing & sales processen, om snel de voorverkoop te realiseren.

02

Plan van aanpak

Het marketing & sales draaiboek van Ledoux Media werd ingezet om dit nieuwbouwproject te lanceren. Door eerst de beweegredenen te ontdekken van potentiële kopers, kwamen we er achter dat dit project 2 doelgroepen had:

Doelgroep 1: Lokale bewoners uit herzele die een nieuwe woonst zoeken

Doelgroep 2: Mensen die werken in grootsteden zoals Gent en Brussel, die hier een betaalbare en kwalitatieve woonst wensen te kopen

 

De online en offline marketing kanalen die we selecteerden: Facebook advertising, Google advertising, flyering, werfbord en het bereiken van lokale ondernemers via e-mail.

Daarnaast werd er een projectwebsite gebouwd, een CRM geïnstalleerd voor glasheldere lead opvolging, werd er een video gemaakt en een brochure werd ontworpen en gedrukt.

Als laatste werd de verkoper opgeleid door onze in-house sales trainer, Gunther. Vastgoed verkopen is één ding, maar nieuwbouw op plan verkopen is nog heel wat moeilijker. Dit werd de perfecte oplossing op een hoge conversie ratio van lead naar deal.

03

Resultaat na de samenwerking

Deze commerciële strategie werd de fundering van een succesvolle lancering.

In slechts 5 weken werd de voorverkoop bereikt van 3 nieuwbouwappartementen. Een fantastische prestatie, door de perfecte bundeling in krachten van ontwikkelaar, verkoper en marketeer.

Dit zorgde ervoor dat de bouwwerken veel sneller dan verwacht in beweging gezet werden. Iedereen gelukkig.

Na de voorverkoop, bleven de leads automatisch binnenstromen, waardoor het vinden van kopers geen grote uitdaging meer vormde. Genoeg prospecten.

vastgoedproject website
nieuwbouwproject brochure
Deel deze case

wens je meer informatie?

Contacteer ons

Telefoon: +32 460 23 44 00

E-mail: info@ledouxmedia.be

Vul hier uw gegevens en vraag in:

Vul hier uw gegevens in en boek uw afspraak: